The Lodge Of Sorceresses
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Go down
Yennefer Of Vengerberg
Yennefer Of Vengerberg
Admin
Posts : 11
Join date : 2017-10-26
Age : 27
Location : Daggerfall - Glenumbria
https://lodgeofsorceresses.kanak.fr

[CRAFT] Yennefer's Enchantments & Elixirs / Les Enchantements & Elixirs de Yennefer Empty [CRAFT] Yennefer's Enchantments & Elixirs / Les Enchantements & Elixirs de Yennefer

Sun Oct 29, 2017 10:03 am
Greeting dear friends !

I'm glad to announce that Yennefer's Enchantments & Elixirs is open !
Since i am a certified enchantress and alchimist,
you can now order me enchantments and potions FOR FREE if you are tired to pay for craft and i'll do my best to provide you what you need to survive in this hostile
environment that can be Tamriel. The only thing you have to do is to bring me the ingredients !

NOTES:

- Please note that my product's list will be updated slowly but surely so KEEP AN EYE on this thread !
- Don't order directly on this page, send me a private message. Thank you.
- I may need a business partner to help me for the ingredients & glyphs !
- Tips are appreciated.

PRODUCTS:

Available soon !

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Salutations chers ami(e)s,


Je suis heureuse de vous annoncer que ma boutique Les Enchantements & Elixirs de Yennefer est désormais ouverte !
Etant maintenant une enchantresse et alchimiste certifiée, je vous invites à passer vos commandes  d'enchantements et
de potions si vous en avez marre de payer pour vous faire crafter vos affaires. Venez donc chez moi GRATUITEMENT et on fera de notre mieux pour vous fournir ce dont vous avez besoin.

NOTES:

- S.V.P notez que ma carte de produits sera mise à jour très souvent et mon niveau de compétence ne vas cesser d'augmenter, gardez donc un oeil sur ce sujet !
- Ne passez pas vos commandes directement sur cette page. Je vous invites à m'envoyer un message privé pour passer votre commande.
- Apporter vos ingredients (je peux dépanner si besoin)
- Pensez au pourboire lol

CARTES:

Bientôt disponible !
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum